کارگاه ریخته گری متالکست | بالاترین کیفیت خدمات

کارگاه ریخته گری متالکست | ارائه خدمات ریخته گری

خدمات ریخته گری در تهران

خدمات ریخته گری حرفه ای واقعاً چگونه است؟

 

خدمات ریخته گری حرفه ای در متالکست،کارگاه های ریخته گی معمولاً برای ارائه خدمات ریخته گری سوالات متعددی را در مورد نوع قطعه، کاربرد آن، وزن آن و سایر اطلاعات شامل تعداد مورد نیاز و آلیاژ قطعه و تناژ سفارش از شما می پرسند. از این رو برای ارائه خدمات ریخته گری، بجاست که کارگاه های ریخته گری علاوه بر توانمندی خود در ریخته گری فلزات و آلیاژها، به فرآیندهای خود و انواع خدمات ریخته گری که ارائه می دهند، نیز بپردازند. انواع کارگاه های ریخته گری و خدمات ریخته گری قابل ارائه توسط کارگاه ها در جدول زیر توضیح داده شده است.

 

نوع کارگاه ریخته گری خدمات ریخته گری قابل ارائه کاربرد در گذشته کاربرد امروزی
کارهای یکپارچه بر عهده گرفتن برخی از عملکردها، گاهی اوقات شامل تولید قطعه ریختگی +
کارگاه ریخته گری یک کارخانه بزرگ تولید دستگاه های مربوط به قطعات ریخته گری برای یک تولید خاص + +
کارگاه ریخته گری سری ریزی ریخته گری قطعات دارای تیراژ بصورت اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک و با روشی مقرون به صرفه + +
کارگاه ریخته گری سفارش ریزی ریخته گری قطعات کوچک و تیراژ محدود + +

 

خدمات ریخته گری چیست؟

 

خدمات ریخته گری چیست، ریخته گری به فرآیندی گفته می شود که طی آن ماده مذاب در فضای خالی قالبی که قبلاً تهیه شده است، ریخته می شود تا پس از انجماد، شکل نهایی قالب را به خود بگیرد. خدمات ریخته گری حرفه ای شامل امکان تولید قطعات پیچیده و قطعات با سطوح منحنی و نامنظم، قطعات خیلی بزرگ و قطعاتی که امکان تغییر شکل مکانیکی و یا ماشینکاری آنها دشوار است، می باشد.

 

انجام خدمات ریخته گری در تهران

 

دریافت خدمات ریخته گری با کیفیت از کارگاه های ریخته گری در بسیاری از مواقع کار دشواری است. برای همین درست ترین و کوتاه ترین مسیر این است که به کارگاه ها و شرکت های ریخته گری حرفه ای اعتماد کنید و خدمات ریخته گری مورد نیاز خود را از آنها دریافت کنید. ما در متالکست توانایی ساخت و تولید انواع قطعات صنعتی مورد نیاز صنایع معدنی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع راهسازی، صنایع غذایی و … را داریم و قطعات صنعتی متنوع و بسیاری را مانند انواع فلنج ها، انواع کوپلینگ ها، انواع کیسینگ ها، انواع ایمپلرها، انواع شفت و چرخدنده ها، انواع پینیون ها، انواع چکش و گوی ها، انواع رینگ ها، انواع لوله ها، انواع گایدهای راهنما و … ریخته گری کرده ایم و آمادگی داریم خدمات ریخته گری و مدلسازی و ماشینکاری خود را در بالاترین کیفیت و کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار شرکت های بزرگ صنعتی قرار دهیم. برای ثبت سفارش و دریافت پیش فاکتور در سریعترین زمان ممکن روی دگمه زیر کلیک کنید.

 

دنبال کارگاه ریخته گری حرفه ای هستی؟

اینجا کلیک کن.

 

این نکته همیشه باید مد نظر باشد که از هر فرآیند تولید، هنگامی استفاده می شود که در مقایسه با روش های دیگر مقرون به صرفه تر بوده و دسترسی به تجهیزات و لولازم آن نیز آسان باشد. البته باید دقت نمد که هر فرآیند شکل دهی به عواملی نظیر تعداد قطعه مورد نیاز، اندازه، کاربرد قطعه و صرفه اقتصادی نیز وابسته خواهد بود.

 

هر فرآیند ریخته گری از مراحل به هم پیوسته ای تشکیل شده است که این مراحل، از طراحی قطعه تا محصول نهایی، به منزله گردش کار تولید قطعه می باشد که این گرد کار به طور خلاصه در شکل زیر نشان داده شده است.

 

ارائه خدمات ریخته گری

 

شما می توانید پیش از انتخاب کارگاه ریخته گری و برای دریافت خدمات ریخته گری با کیفیت مقاله زیر را بخوانید.

 

بیشتر بخوانید : ۴ عامل بسیار مهم و کلیدی در انتخاب کارگاه ریخته گری چدن

 

 روش های اصلی ساخت و تولید قطعات صنعتی :

 

 

  1. ریخته گری
  2. ماشینکاری
  3. شکل دهی به روش های مکانیکی
  4. متالورژی پودر
  5. جوشکاری، بریزینگ و لحیم کاری

 

به دلیل اینکه بیش از ۵۰ درصد از قطعات صنعتی به روش ریخته گری تولید می شوند، این روش را می توان از اساسی ترین و مهم ترین روش های ساخت و تولید به شمار آورد که اغلب سریع ترین و اقتصادی ترین روش تولید یک قطعه با ترکیب شیمیایی معین است.

 

در ریخته گری فلزات، مسایل تکنولوژیکی متفاوتی وجود دارد که بیشترین آنها در نتیجه تفاوت در خواص فیزیکی و طبیعت آلیاژهاست و هر یک از فلزات و آلیاژهای مورد استفاده محدوده وسیعی از دمای فرآیند را دارا می باشند. در ادامه نقطه ذوب گروهی از فلزات مهم ریخته گری در جدول زیر آورده شده است.

 

فلز نقطه ذوب (۰C)
آهن ۱۵۳۶
نیکل ۱۴۵۳
مس ۱۰۸۳
آلومینیوم ۶۶۰
منیزیم ۶۴۹
روی ۴۲۰
سرب ۳۲۷
قلع ۲۳۲

 

در پایان باید گفت برای خدمات ریخته گری در واقع ترکیبی از علم، فن، هنر و صنعت است. بنابراین به هر میزان که ریخته گری از حیث علم پیشرفت کند، در عمل باز هم این تجربه، سلیقه و هنر قالب ساز و ریخته گر است که تضمین کننده تولید قطعه ای مطلوب و بدون عیب خواهد بود.

 

بهترین تجربه برای دریافت خدمات ریخته گری

 

 

حاصل سالها مدلسازی و ریخته گری قطعات صنعتی مختلف ما در متالکست توجه به این نکته است که برای دریافت خدمات حرفه ای ریخته گری و ماشینکاری فقط به تجهیزات و امکانات فنی کارگاه ها و شرکت ها توجه نکنید. داشتن تجهیزات فنی و زیرساخت مناسب برای یک کارگاه ریخته گری، گرچه یک مزیت و الزام می باشد اما لزوما به معنای ارائه خدمات ریخته گری عالی توسط آنها نیست. یک کارگاه ریخته گری علاوه بر داشتن امکانات و تجهیزات فنی کامل باید نگاه و تفکر درستی برای ارائه خدمات ریخته گری داشته باشد. برخی کارگاه ها به QC و کنترل کیفی خوب توجه می کنند اما کارگاه هایی که خدمات ریخته گری عالی ای ارائه می دهند قبل از نظام کنترل کیفی خوب، دارای بینش QA هستند و تفکر تضمین کیفیت را مقدم بر کنترل کیفیت می دانند. برای اینکه تفاوت QC و QA یا کنترل کیفیت و تضمین کیفیت را بخوبی درک کنید مقاله زیر را حتماً بخوانید.

 

بیشتر بخوانید : بازرسی و تحویل قطعات ریختگی با کیفیت

 

به توجه به تنوع بسیار زیاد قطعات صنعتی مورد استفاده در صنایع و ماشین آلات صنعتی، یافتن کارگاه ریخته گری حرفه ای که خدمات ریخته گری کاملی را در بالاترین کیفیت و کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهد فرایند سخت و پیچیده ایست. استرس رسیدن به قطعه نهایی با کیفیت نیز خود عامل دیگریست که این مسیر را سخت تر می کند.

 

اگر به ریخته‌گری یک قطعه خاص نیاز دارید و می‌خواهید قطعات صنعتی خود را در یک کارگاه مجهز و دقیق ریخته‌گری کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات ریخته گری متالکست است. ما در متالکست سابقه‌ای طولانی در ریخته‌گری انواع قطعات صنعتی داریم و می‌توانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن قطعه مورد نظر شما را تولید کنیم. برای سفارش ریخته‌گری می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته ۰۲۱۹۱۰۳۵۵۹۰ و در کوتاه‌ترین زمان سفارش خود را ثبت کنید.

 

ارائه خدمات ریخته گری و سایر خدمات در متالکست 

 

  • مشاوره تخصصی رایگان
  • مدلسازی
  • ارائه خدمات ریخته گری انواع آلیاژهای چدن در گریدهای مختلف آلیاژی شامل انواع چدن های معمولی، نشکن، نایهارد، های کروم و …
  • ارائه خدمات ریخته گری انواع آلیاژهای فولاد در گریدهای مختلف آلیاژی شامل انواع فولادهای Mo40، Ck45، WCB، VCN150، VCN300 و …
  • ارائه خدمات ریخته گری انواع آلیاژهای استیل در گریدهای مختلف آلیاژی شامل انواع استیل های ۳۰۴، ۳۱۶، ۴۱۰، ۴۲۰، ۴۳۰، ۴۸۴۸، دابلکس و …
  • ماشینکاری شامل تراشکاری، فرز و cnc
  • فورج

 

 

فقط یک کلیک تا کارگاه ریخته گری خود فاصله دارید!  ثبت سفارش

 

۸ نکته مهم در طراحی ریخته گری برای دریافت خدمات ریخته گری

 

در پایان به شما پیشنهاد می کنیم برای دریافت خدمات حرفه ای و تخصصی ریخته گری عالی و با کیفیت از کارگاه های ریخته گری، به نکات زیر توجه کنید. در واقع طرح ریخته گری شما باید دارای ۸ ویژگی زیر باشد:

  1. باید آزادانه توسط روش ریخته گری قابل تولید باشد.
  2. توسط اصول اولیه روش ریخته گری درک شود.
  3. از نظر اقتصادی بهینه باشد.
  4. منجر به رسیدن به قطعه سالم و با کیفیت شود.
  5. دقت ابعادی مورد نیاز را مشخص کرده باشد.
  6. تاثیر اندازه و ابعاد قطعه روی خواص نهایی قطعه را در نظر گرفته باشد.
  7. از ایمنی کافی برخوردار باشد
  8. امکان و سهولت ریخته گری داشته باشد.

اگر به ریخته‌گری یک قطعه خاص نیاز دارید و می‌خواهید قطعات صنعتی خود را در یک کارگاه مجهز و دقیق ریخته‌گری کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات متالکست است. ما در متالکست سابقه‌ای طولانی در ریخته‌گری انواع قطعات صنعتی داریم و می‌توانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن قطعه مورد نظر شما را تولید کنیم. 

 

 

فقط یک کلیک تا کارگاه ریخته گری خود فاصله دارید!  ثبت سفارش

 

اسکرول به بالا

قیمت ر‌یخته گر‌ی استیل در متالکست

فرم دریافت شماره موبایل جهت ارسال قیمت ریخته گری